View Single Post
Redpilled alfahann
391
Ble et litt seint svar.Har hatt mye å gjøre.

Sitat av *pi Vis innlegg
Hvis både Tor og damene er fornøyd med singellivet sitt, så ser jeg ikke hvordan reaksjonen din kan tolkes som noe annet enn misunnelse, og en holdning om at du har en slags rett til å få en del av kaka.
Vis hele sitatet...
Det frister å si at den eneste motivasjonen du har for å mene det er at du er en tøs, men det holder jeg meg for god til. Mener å huske at du var i mot å bruke billige hersketeknikker som går ut på å angripe folk for å være lite attraktive når de mener en bestemt ting. For meg fremstår det som at det er akkurat det du gjør nå og i flere andre tråder på forumet for den slags skyld.

Motivasjonen er at jeg synes det er kjipt å organisere samfunnet på en måte som gjør at en av fire faller utenfor og som overhode ikke ivaretar menns interesser.

Sitat av *pi Vis innlegg
Det står jo ikke det i linken din. Det står at selvmordsraten har økt kraftig siden 70-tallet, men sunket de siste 20-30 årene. Menn har alltid vært overrepresentert, det står ingenting om at prosentfordrlingen er endret.
Vis hele sitatet...
Det står at selvmordsraten har økt og økningen blir forklart med hvordan menn takler samlivsbrudd. Det står ikke eksplisitt at økningen skyldes menn, men det er den logiske konklusjonen når menns problemer brukes som forklaring på økningen.

Sitat av *pi Vis innlegg
Det som derimot står, er at menn får mindre støtte etter samlivsbrudd enn kvinner, noe som igjen underbygger mitt poeng om giftig maskulinitet. Kvinnen får masse skuldre å gråte på, menn må klare seg selv. De gråter som kjent ikke.
Vis hele sitatet...
Kanskje kona hadde blitt, eller holdt seg unna naboen om de viste mindre følelser i utgangspunktet?

Sitat av *pi Vis innlegg
Det var ikke det jeg spurte om heller. Jeg spurte hva du mente med at det burde være sosiale sanksjoner. Mener du folk bør mobbes for å ha mange partnere, skille seg eller ikke gifte seg? Slut shaming? Hvordan konkret bør de sanksjoneres?
Vis hele sitatet...
Ved at menn tør å gi uttrykk for partnerpreferanser og en holdningsendring der monogame forhold blir sett på som et ideal. Jeg har allerede sagt at jeg ikke kommer til å ramse opp en liste av situasjoner der en norm opprettholdes. Det er en norm som finnes i større grad enn i Norge i omtrent alle land så det er ikke akkurat noe fiktivt system jeg tar til orde for.

Det er forskjell på å uttrykke en preferanse og trakkasering. Kaller jeg noen feit er det noe annet enn å si at jeg ikke vil gifte meg med noen som er svært overvektige. Du er tilhenger av at menn snakker om følelsene sine, men ikke negative følelser knyttet til å ha en partner med mange partnere da. Det synes jeg er litt typisk. Kjønnspesifikke følelser som menn har i større grad enn kvinner kan bare tenkes bort. Kvinnelige følelser er hogget i stein. Når en mann ikke liker at han blir lurt til å tro at et barn er hans i et tiår kan han bare tenke seg fram til at det egentlig ikke har noe å si fordi barn er barn osv. Når en kvinne får kommentarer på puppene er det utenkelig å hevde at hun bare skal la være å bry seg om det ubehaget det påfører. Det er vanskelig å snakke om følelser som bare blir sett på som irrasjonelle holdninger det bare er å tenke bort fordi de ikke er til nytte for samfunnet..


Sitat av *pi Vis innlegg
Det må du jo gjerne synes. Men det er må et slags marked av tilbud og etterspørsel der ute, og skal man lykkes så må man kanskje tilpasse seg litt da og ikke sitte og sutre som om det var en rettighet å få seg kjæreste.
Vis hele sitatet...
Fattige kan jo bare tjene penger så en økning i fattigdom er uten betydning. Arbeidsledige kan bare gjøre seg attraktive for en arbeidsgiver så en økning i arbeidsledige er uten betydning. Narkomane kan bare slutte med dop så en økning i antallet narkomane får de nesten fikse selv.

Du behandler temaet på en måte som du aldri hadde behandlet en tilsvarende økning i et annet problem.

Sitat av *pi Vis innlegg
Kan du vise til kilder som sier at dette fører til økt kriminalitet?
Vis hele sitatet...
Linker til den famøse Jordan Peterson siterte studien:
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/art...MC5922783/#R68

Den inneholder en rekke lenker til studier som støtter teorien.

Sitat av *pi Vis innlegg
Han holder ikke damene opptatt med ONS i årevis,
Vis hele sitatet...
Han holder dem opptatt i de årene menn begår mye faenskap og selvmord.

Sitat av *pi Vis innlegg
og de fleste av begge kjønn ønsker å finne kjærligheten og få barn og Volvo (selv om de kanskje ikke gifter seg). Det er nok heller det at han gifter seg og stifter familie i flere runder som gjør at Ingolf blir Incel. Så da er det kanskje samlivsbrudd og menn med yngre koner du burde innføre sosiale sanksjoner mot?
Vis hele sitatet...
Ja?. Samlivsbrudd er det stort sett kvinner som initierer da.
Sitat av *pi Vis innlegg
Det kommer blant annet til uttrykk når nazi-apekatter beskylder innvandrere for å stjele "våre" kvinner,
Vis hele sitatet...
Holdningen om at utlendinger tar damene finner mann hos andre enn nazister. Kanskje særlig etnisk norske gutter som har vokst opp på steder som Groruddalen. Toksisk maskulinitet gir innvandrerguttene fordelen av å banke opp norske gutter som prøver seg på innvandrerjentene. Samtidig er alle norske jenter fritt hvilt for utlendingene som veit å organisere seg for å få sosial status som damene synes er tiltrekkende. Jeg tror du tar til orde for å sosialisere norske gutter til å mislykkes med kvinner samtidig som du latterliggjør de samme guttene når de viser irritasjon over å feile. Jeg skjønner godt at det kan oppleves som et svik.

Et annet poeng er at innvandringen fører til en annen kjønnsbalanse. Enkelte aldersgrupper i Sverige var i ferd med å få den samme kjønnsbalansen som Kina under flyktningekrisen. Det gjør det vanskelig for mange menn. Selv når Tor har gjort seg ferdig.

Sitat av *pi Vis innlegg
og når kvinner under krigen ble ansett som landsforrædere når de gav vekk nasjonalskatten sin til tyske soldater.
Vis hele sitatet...
Hadde sjefene på jobben min begynt å drepe folk som hørte på radioer, sende folk i fengsel for å skrive aviser og gasset ned etniske minoriteter, hadde jeg blitt rimelig irritert om damene på jobben ikke viste motstand, men tvert i mot bestemte seg for å pule dem. Når en gruppe har tilrøvet seg makt og status fra en annen ved bruk av vold og mishandling er det bedritent å belønne den makten og statusen med sex og kjærlighet. Ikke alle gjorde det, men alle tyverier trenger heller ikke føre til en kjip situasjon for at tyveri skal være klanderverdig.Har full forståelse for at den situasjonen vekket en viss irritasjon.

Sitat av *pi Vis innlegg
Seksualiteten tilhører enkeltmennesket og er ikke et middel du skal bruke til å forme samfunnet i noen bestemt retning.
Vis hele sitatet...
Kåte menn som følger seksualdriften sin blindt blir ikke sett på som uskyldige offer for den vakre kjærligheten. De havner i fengsel. Kanskje kvinner i det minste kan motta et rynk på nesa når de gjør dårlige partnervalg og putter både barn og storsamfunn i en kjip situasjon.

Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Du skryter jo voldsomt av dametekket og 'lay counten' din når det er PUA som står på agendaen, da! Hvordan får du dette til å gå opp?
Vis hele sitatet...
Mener du det ikke går opp at jeg ikke blir forelsket i meg selv? Jeg kan sikkert virke litt narsissistisk på postene mine her, men jeg vil altså ikke ha en skjeggete dame på 115kg som ser 30 timer med Jordan Peterson i uka og skryter uhemmet av seksuallivet sitt. Nei, takk. Er dessuten såpass dårlig på samleie at antall jenter som har lyst på flere ONS minker betraktelig av min aktivitet.

Dont hate the player. Hate the Game.