View Single Post
Sitat av SpecialWeirdo10 Vis innlegg
Hvis du ikke har noen diagnose på søvnforstyrrelse så har enten legen din (sannsynligvis) gjort en slett jobb eller feilmedisinert deg.
Vis hele sitatet...
Jeg har jo vært hos psykolog en gang i tiden for å avdekke om det var noe psykologisk som laget søvnproblemene...men fant ikke noe der.
Har også vært hos en annen type psykolog som ga meg alt fra pusteøvelser, meditasjon osv osv...uten at det hjalp noe.

Tror nok det handler om oppvekst, hang med skumle folk en god periode, så mye vold, knivstikkinger, folk som ble skutt (men ikke drept) med mer. Har aldri brukt ulovlig narkotika så har ikke noe sen skader av slikt. Likevel, så mye dritt i mange år. Til og med jeg aldri har slått eller brukt vold mot noen selv.

Lå flere år med skarpladd pistol under hodeputen når det sto på som verst. Har hatt samme lege siden ungdommen, så han kjenner meg jo godt, og oppveksten min. Eneste som noen gang har stått på resepter jeg har fått med div medisiner for søvn, inkludert benzo osv har vært "mot søvnvansker".

Frem til de nye reglene kom i fjor, har jeg jo aldri hatt problemer som har gått utover jobb eller noe grunnet søvn. For jeg har jo hatt både innsovning, div type Seroquel osv for hele natten søvn og i tillegg allergimedisiner som Atarax, Vallergan med flere som inneholder antihistamin. Så i 14 av de siste 15 årene, har jeg jo sovet bra - men aldri naturlig. Det siste året har ikke vært kult, utrolig lite søvn og dårlig søvn. Ligger i timesvis før jeg får sove og våkner ca 1 gang i timen når jeg først sovner.