Tråd: Ozark
View Single Post
Så den når den kom da det minte veldig om Breaking Bad og Justified bare fra traileren, og det ble raskt bekreftet de de prøvde å videreføre noe av formelen fra BB persongalleriet fra Justified. Resultatet ble bare såvidt over gjennomsnittlig, men verdt de ti timene om du ikke har noe annet å gjøre siste dagen i ferien/ukene før skolen.

En ting jeg ikke skjønner, er det grå filteret de har brukt på hele serien. Eller hvertfall bevisst bruk av grålige, mørke farger. Dette er tilfelle i mange filmer og serier, og jeg har alltid stusset på det. Det gir en slags "platt" og kjedelig, nesten deprimerende, følelse. Breaking Bad var jo stappet med bevisst bruk av mye spenstige farger, så produsentene prøver kanskje å distansere seg fra det?

Mye bra skuespill, Jason Bateman er rå, og god nok til at jeg ikke tenkte særlig på Michael Bluth, enda jeg så Arrested Development for ikke så lenge siden. Kanskje fordi han spilte i [The Gift](http://www.imdb.com/title/tt4178092/) i mellomtiden, og jeg syns han funket bra der også.

Uansett, jeg håper på mange sesonger og mange flere voldelige hillbillys.