View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Dessverre så er det det. Bevisgrunnlaget som kreves, for å frata noen lappen for å kjøre i påvirket tilstand, når det kommer til THC og cannabis, er veldig dårlig.
Vis hele sitatet...
Det er litt anna påstand enn at blodprøve generelt ikkje held som bevis i ruskøyringssaker. Ja, grenseverdiane FHI opererer med er vel diskutert afaik, og eg kjenner grunnlaget for dei for dårleg til å kommentere det.
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Det eneste som med noe sikkerhet kan bevises med en blodprøve er at vedkommende har røyket cannabis i løpet av de siste 24 timene.
Vis hele sitatet...
Det kan vel finne litt om konsentrasjon av virkestoff og? Elles hadde jo omregningsfaktorer til promille vore rimeleg meiningslaust? FHI si side om temaet
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Noen vil hevde opptil 48 timer også, men jeg velger å moderere meg på grunn av de generelt kraftige motforestillingene man vanligvis møter ifm cannabis, og spesielt vedr. førerkort. (Noen ganger skulle man nesten tro at man mister sine rettigheter ved det første trekket)
Vis hele sitatet...
I så måte antar eg du sikter til praksisen med å frata personer førerkort på grunnlag av manglande edruelegheit? I så fall er eg einig i at det er djupt problematisk praksis. Men det har lite eller ingenting med faktisk domfellelse for ruskøyring. Ein av grunnane til at praksisen er tvilsom er jo nettopp mangelen på rettergang. Med ruskøyring er jo rettergang norma, sjølv om det er sjablongmessig straff.
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Slik er ikke cannabis. Det du har i blodet kan være ferdig med å påvirke deg, men ikke ferdig med å eksistere. Det er forskjellige stoffer og må behandles der etter.
Vis hele sitatet...
Aha, så THC-innhald i blodet er ikkje god indikasjon? Vert molekylet på magisk vis uvirksomt etter ei gitt tid, utan å verte metabolisert?

I tillegg vert jo vitterleg molekylet metabolisert (derav deteksjon i urin), så nivået vil i det minste - gitt at di forklaring stemmer - tilsei at konsentrasjon vil sei noko om kor rusa personen er og kor lenge det er sidan vedkommande har inntatt stoffet. I så fall må det jo vere snakk om å justere grenseverdier?
Sitat av nattpatrujen Vis innlegg
Dette innrømmer også Folkehelseinstituttet i den samme rapporten som er brukt for å utvikle dagens grenseverdier og praksis (på bestilling fra politidirektoratet så klar).
Vis hele sitatet...
Ei lenke til den hadde vore kjekt.