View Single Post
lykke til med drikken, jeg skal prøve den hvis jeg noen gang ser den i butikkhylla! jeg foretrekker design 1 fremfor design 2, men ingen av de er spesielt gode syns jeg. blå+rosa er en fargekombinasjon jeg ikke syns fungerer og designet blir litt for rotete, for mye striper og greier.

det hender av og til jeg står i butikken forran en hylle med masse forskjellige energidrikker og ønsker å prøve en jeg aldri har prøvd. som oftest har jeg aldri hørt om drikkene før og jeg orker ikke lese bak boksene osv. for å finne ut mer om hva de smaker/inneholder, så jeg velger bare en ut i fra førsteinntrykket jeg får fra boksen. denne hadde nok aldri blitt valgt av meg i en slik situasjon.

smaken er jo selvsagt det viktigste, så hvis jeg hadde fått den anbefalt av en venn hadde jeg jo prøvd den, men stort sett handler jeg uten å vite noe spesielt om smak før jeg kjøper. grunnen til at jeg nevner dette er ikke fordi jeg tror min mening er verdt spesielt mye, men jeg tror det er nok av folk som handler energidrikker på samme måte som jeg beskrev her. igjen, jeg er i positiv til prosjektet ditt og håper det går bra, men kanskje bruk litt mer tid på designet?
Sist endret av paragone; 9. oktober 2015 kl. 20:31.