View Single Post
Sitat av enis
Kan skolen melde deg til barnevernet uten at de sier ifra til foreldrene dine? hvis de ikke kan det så har søsteren min blitt krenket på det groveste, og gjør hva som helst for å finne ett sitat fra norgeslover som handler om akkurat dette.

Jeg kan jo kort fortelle hve det handler om. søsteren min fortalte helsesøster at hun hadde røyket hajs ved noen få enledninger. ca. 2 månder etter denne praten, så treffes de igjen og helsesøster sier at dette er så alvorlig at hun vil ringe moren vår. søsteren min ble ganske fortvilet, og føler at helsesøster har lurt henne på det groveste. søsteren min ringer mamma og sier at helsesøster vil si henne noe om hennes privatliv, som søsteren min ikke vil at mamma skal vite. der er jeg helt enig, fordi hun hadde kun røyket hasj ved at par aledninger, og hadde vert kleen i iover to månder, så kommer frøken helsesøster og vil ringe mamma, hva faen?
mamma hører på søsteren min og sier til helsesøster at dete vil ikke jeg høre noe om. helsesøster ga seg for en stund, men neida. når det er godt 2 månder til så ringer plutselig rektor og sier at nå vil de rineg barnevernet siden de vet at søsteren min hadde røyket hasj ved et par aledninger for et halv år siden. Mamma sier at før de gjør noe som helst vil hun snakke med helsesøster. helsesøster svarte ikke når moren min ringe, så hun la igjen en besked om at de måtte snakke sammen før helsesøster ringte noen som helst. helsesøster ringer aldri tilbake, men istede for vi at brev far barnevernet om at de vil inkalle oss til en møte, evt. hjemmebesøk.

Vi har vert på besøk hos barnevernet, ogalt har ornet seg. men det som virkelig irriterer oss er at det virker mere og mere som at skolen er ute etter å ta søsteren min. hun har blitt utvist ved flere tvilsomme omstendigheter, og nå dette. Nå er det min tur til å rydde opp, og snakke ett par aldvords ord med den ene og den andre.


Håper det er noen som kan hjelpe meg, eller vet hva loven sier om dette, så vil jeg sette utrolig stor pris på en link eller ett sitat. takk skal dere ha
Vis hele sitatet...
for ei hore! helt seriøst!
2 uker uten hasj (ikke overdrevent brukt) da er man jo klean, så 2 måneder burde ikke behøves og tenkte på en gang:P
hadde det vært kokain hadde jeg vert mere med. men dette er hasj!
dumme, dumme helsesøster! :O