Tråd: Itanimulli
View Single Post
____________________
88
Sitat av fth Vis innlegg
Syns dette temaet er morsomt egentlig, med tanke på hvor mange som faktisk tror og mener at verden blir styrt av illuminati, de hevder også at det er skjulte gåter/tegn overalt.

Disse personene er bare forvirra sjeler, og tror på alt og alle som forer de med bullshit for å spre konspirasjonen til flest mulig. Den må ha startet hos en person, lurer på hvem?
Vis hele sitatet...
Jeg synes du trekker litt for raskt på avtrekkeren, men det er forståelig. Jeg har litt sansen for de som tenker utenfor boksen. Ikke alle svelger nyhetene og tror at alt som står i VG og Dagbladet er sannheten. Det finnes selvfølgelig en viss linje, og jeg mener at mange overdriver, men når det kommer til at det er mye som blir skjult for oss andre her i samfunnet, er jeg temmelig overbevist om. Mye på grunn av å ikke skape panikk og kaos i samfunnet. Dessverre finnes det alt for mange som følger alt som blir sagt i media, som om det var en plikt, og det ser man daglig i debatter og andre diskusjoner. Det meste blir plukket opp i fra media, uten av man har belegg for å hevde noe annet, enn at de leste en artikkel på VG, som ble skrevet av en som gikk ut i fra journalistskolen på Volda for 2 år siden.