View Single Post
Sitat av Rick
Så til deg, Fribbern.. skriver også i innlegget mitt at det er jævla fort å gjøre en dum beslutning når du har blålysene etter deg, og skriver aldri at det er gjort på et blunk å kjøre fra dem. Politiet er som vanlig seig som faen når de først henger seg etter deg, og går mer på flaks og det å kjenne veien enn å kunne kjøre bil.
Vis hele sitatet...
Du fikk det til å høres lekende lett ut. Ville bare frem til det at normale mennesker klarer ikke å holde hodet kaldt i slike situasjoner. Politiet har mye kjøretrening, og spreke bilder. Dem gir seg ikke med det første. Flaks spiller som du sa en stor rolle, men ikke mere enn det å kjenne veien, og kunne håndtere bilen. Selv har jeg aldri prøvd med bil. Man har kommet med unna på mc ved å bruke ganstier og veier med bom. Hadde jeg ikke vært kjent i omr så vet jeg ikke hvordan det hadde gått.

Jeg vil ikke råde noen til å prøve. Du rissikerer ditt eget og andres liv med vilmanskjøring på veien. Hvordan hadde du følt deg om du drepte en familie på tur, fordi du er for sta til å stoppe bilen?