View Single Post
Først til deg margido, jeg skrev klart å tydelig i mitt innlegg at alle situasjonene er utprøvd.. leser du egentlig innlegg før du skriver svar?? Har selv dysleksi, men jeg prøver iallefall å tyde ordene som står der før jeg skriver et svar!

Så til deg, Fribbern.. skriver også i innlegget mitt at det er jævla fort å gjøre en dum beslutning når du har blålysene etter deg, og skriver aldri at det er gjort på et blunk å kjøre fra dem. Politiet er som vanlig seig som faen når de først henger seg etter deg, og går mer på flaks og det å kjenne veien enn å kunne kjøre bil.

BXC. Du leser faktisk innleggene, og selv om du prøver 2 ganger å få margido til å tyde ordene går forsøket i dass. Skal ikke være enkelt vet du


Så til resten av dere.
Jeg går ikke med på at politiet har noen retningslinjer for hvor stor fart de kan ha! Levde også i troen på dette, siden det er en myte sikkert alle ferske billister får høre. Første gangen jeg fikk blålys etter meg tenkte jeg at dette var fort gjort, bare å finne en laaang strekke å drage bilen opp mot 200km/t. Så enkelt er det ikke! Mye lettere å finne småveier, helst veier som gjør at du kan komme deg i den retningen du kom fra når du fikk de etter deg. Selv bor jeg i en liten by oppe i NordNorge, så er heldigvis plaget med at politiet bruker lang tid på å få forsterkninger. Får jeg først politiet etter meg en plass hvor jeg ikke er kjent blir jeg å stoppe! M&G er den brukeren her inne jeg tror har hatt mest med politiet og fart å gjøre, virker allefall som han har sett en stormfull dag opptill flere ganger