View Single Post
Sitat av JAX34 Vis innlegg
Må jo være noen her so er enige om at sentralstimulerende er the shit så lenge man har kontroll?
Vis hele sitatet...
Hei TS!
Føler du det fortsatt på samme måte? Det er jo som mange her sier at det handler om kontroll. Men her skal man altså selv ha kontroll på når det er riktig og galt å stimulere sitt eget brelønningssystem med endorfin og dopamin mens behovet for justering gjerne øker i takt med at hjernen tømmes og ikke får nok hvile. Midt oppi dette blir fort det å passe på å få rikelig med mat og søvn en triviell ting man tror man gjorde i går, og plutselig har det gått en uke. Så er det risikoen for psykose og vrangforestillinger som står for tur.

Med alt dette å passe på skal man altså ha full tillit til seg selv som sin egen psykiater og apoteker. Noen kan kanskje greie det i perioder, noen har kanskje så mye selvdisiplin at de klarer det over lenger tid. Men jeg tviler sterkt på at flertallet bruker amfetamin en gang i mnd eller sjeldnere. For mange er veien til for mye rusbruk kortere enn de selv tror da store forandringer i livet, kan være nok til at man klamrer seg til det man kjenner godt, og har skremmende mye positive assosiasjoner til. Eller så kan det være så enkelt at man blir vandt med rusmiddelet og undervurderer det/blir for glad i det.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjorde narr av folk som ble avhengl. Så 3-4 år senere nå er det sprøyter og dritt, og husker ikke sist jeg var edru.

Ingen og alle er utsatt. Jeg hadde alt, og ødela alt. Pass på dere selv.
Vis hele sitatet...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Folkens. Kort fortalt. Kjøpte meg hvit våt amf som stinka kjemisk, den tørket fort å jeg kunne se den var kuttet med noe annet hvit.
Så endte opp med å Injisere den i 3 dager uten søvn, tok siste justering i ettermiddag. Jeg hadde dårlig mave følelse da jeg fikset skuddet da kroppen min var veldig veldig sliten. Men så idiot som jeg var injiserte jeg å hele mitt venstre bryst hovner opp, det spredte seg opp mot halsen og nakken, alt trakk seg sammen med en brennende "lammende" følelse, føltes ut som jeg ble bedøvd.
Halsen min hovner opp å det blir plutselig alt for mye på en gang. så jeg fikk noia å ringte legevakta, fikk en full helse sjekk på sykehuset å hjertet mitt var ikke skadet.

Var det pga av att jeg var utrolig sliten att dette skjedde? Amfen er kutta med noe dritt men hadde ikke problemer med den før nå. Idk. Noen?
Vis hele sitatet...
Det skjer gradvis, og det er ikke ment som skremselspropaganda. Hvis man kjører hjernen i høygir som hobby så kan man fort ende opp med et eller flere problemer.
Sist endret av knert1; 16. november 2020 kl. 14:27.