View Single Post
Rus er jo et veldig vidt begrep, men ville aldri brukt cola, amf eller molly, phenibut e.l for å komme ut av en drittperiode. Problemet er jo at man depleter reseptorene sine midlertidig (kanskje noe også permanent), som gjør at du ikke vil føle deg 100% før det har gått en god stund.

Mange klarer ikke å "holde ut" i drittperioden som fører til at de ruser seg igjen og igjen. Det er jo lett finne "glede" i å ruse seg.

For hver gang man ruser seg så bare utsetter man normaliseringen.

Jeg tror likevel det finnes alternativer som gjør at man kan føle seg bedre i prosessen mens reseptorene reparaeres:

- Sunn mat (typ grønnsakssmoothier, salater med mye næring fra brokkoli, generelt spise veldig clean)
- Trening (ja jeg vet, lol... faens klisje, men det er jo en rus i seg selv. Bare at det er sunt)


Urter, medisinsk sopp og øvrige ekstrakter:

- Ashwaghanda - har noe gaba-aktiviet, reduserer kortisol (stress) og mange mener at den direkte eller indirekte kan øke testosteron

- Reishi - Inneholder kraftige antioksidanter som sterker imunforsvaret og personlig føler jeg meg veldig present når jeg bruker det... Liker den fra superfood butikken)

- ltheanine - promoterer alpha brain waves (gir deg en litt mer meditativ state), noe gaba-aktivitet her også

- l-tyroson - bidrar til økt produksjon av dopamin

- 5-htp - gjøres om til serotonin. Bør kombines med grønnteekstrakt. Går som legemiddel i norge, men ved forsiktig bruk så kan den funke bra

- Cholin - uansett hvor dritt du har spist og lite du har trent, og hvor ræva livsstilen din er så føler jeg Choline gir meg en phoff.. back to normal følelse. Foretrekker Alpha GPC, men kan også spise egg.

Man blir ikke 100% av dette umiddelbart, men det kan bidra til å lette på trykket de månedene som man repareres.