View Single Post
Sitat av moret Vis innlegg
Hmm.. Fikk litt noia selv nå Våknet av at noen ringte på døra, åpnet ikke opp selvfølgelig siden det bare ringte èn gang. Og det er stress å komme seg ut av senga, ta på seg noe annet en boxer og åpne en dør.
Men, når jeg endelig kom meg opp, slo på pc'en og sjekket nFF, hva er den første tråden jeg sjekker: Denne!! Ahhhh!

Så om Onkel er på raide-fronten om dagen, har jeg et lite sprøsmål.

Jeg er jo aldri hjemme, det kan gå en uke og jeg er hjemme for å dusje og hente nye klær en eller to ganger. Dette er selvfølgelig i perioder, men skjer allikevel ofte nok. Som regel fester jeg og sover hos venner. Eller så jobber jeg 16-20 timer om dagen jeg ikke fester.
Så hvis man i gjennomsnitt sier at jeg er hjemme 4 timer i løpet av døgnet, og da på natten liksom. Hva skjer ved et enventuelt bust?
Regner med at Onkel gjør dette på dagtid/ettermiddagen?
Kommer jeg hjem til et endevendt hjem, med lapp på døren?
Sitter det en kar og venter på meg til jeg kommer (oh, for en kjedelig jobb... )?
Kommer de til å lete etter meg hvis jeg finner det ut og holder meg skjult hos venner og bekjente?
Hva tar de med seg?
Hvis jeg er hjemme når de kommer, ringer de på døren eller tar de seg bare inn?
Siden jeg er svært svært ren om dagen og de kommer til å dra tomhendt herfra, hvor sansylig er det for at de gjentar dette ved en senere anledning?


Det ble veldig mange spørsmål, men håper noen har svar på ihvertfall noen av dem.
Vis hele sitatet...

Har du noe å skjule? Er purken etter deg? Det kan nesten høres ut som om du er ettersøkt? I alle disse spørsmålene?

Politiet tar seg ikke inn vist de ikke har fått en anmeldelse. Og ja jeg trur de kommer på morgenen. Så ja du bør stå opp tidlig vær dag og se ut av vinduet.