View Single Post
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Måtte det gå deg alt gått i livet og at du ikke kom ut for noe som helst. Søsteren din er jo en av disse taperene.




Her gidder vi å prøve å komme med forslag å hjelpe deg, også er du bare et rasshøl? For min del varte det ca 3 år og er 17 år siden, jeg har egen familie, bolig og jobb, jeg kan sitte bedre i det enn deg. Men takk for at du ga meg en god latter! Tipper de aller fleste her på forumet også fikk seg en god latter. Jeg mistet også plutselig lysten til å hjelpe deg mer.



Fint, tenker at du hadde trengt litt juling, så bare ring og bevis det.

Men hold oss oppdatert, da :-)
__________________
:-)
Vis hele sitatet...
vel dette er sprøytenarkomane, min søster er ikke enda en av disse taperne men er på god vei. når du er en narkoman så er du en taper i samfunnet sånn er det bare , ikke sant min søster prøver hardt for å slutte men han ene narkomanen sender hu meldinger på sms /ringer , facebook og alle andre muligheter han har på å kontakte henne hver eneste dag ... mens han driver å lokker med gratis dop.. blokkerer hun nr sender han fra ett annet nummer..

Hatet mitt mot narkomane er forbeholdt de som driver å skal ødlegge min søster.. ikke alle narkomane er sånn d vet jeg