View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hasj er jo ren cannabis, at du ikke forstår det er ikke mitt problem.
Jeg har lagt ved flere linker som enkelt og greit forklarer dette for deg.
Hasj er nemlig rent selv om det er "behandlet"..
Eneste måten det er behandlet på er faktisk at det er samlet opp og presset med varme for å lage klosser som blir transportert videre og solgt for å røykes.

Weed er ogå behandlet i den forstand siden du skal være så vanskelig på det... Du får ikke ett frø til å gro uten å behandle det.
Du får ikke noe buds uten å behandle planten riktig.
Du får ikke kutta, tørka og cura buds uten å behandle planten.
I bunn og grunn får du ikke gjort noe som helst med en plante uten å behandle den på noen som helst måte.
Så egentlig så er faktisk weed MER behandlet om du skal se det ifra din måte.

Her bør du virkelig lese deg opp på trikomer/krystaller og hasjproduksjon før du skal si noe mer.



Uffda, den ene linken nevner at det "skal" være, istedenfor "det er alltid", det var da totalt ødeleggende for min påstand som er nok dokumentert i de andre linkene du tydeligvis ikke har lest.
Det der kalles for flisespikkeri og du skjønner ikke konteksten eller betydningen av det.
Dette kommer selvfølgelig av forskjellen på THC nivå fra strain til strain som blir til å produsere hasjen med.

Nå har faktisk ikke jeg påstått at den alltid inneholder over 40% THC ett eneste sted, det er kun fantasien din som mener det.
Jeg sa derimot at "Hasj ligger gjerne på over 30% THC"

Det er 2 veldige store forskjeller på de ordene som er brukt der, skal du først diskutere så hold deg i det minste til det som blir sagt og ikke finn på løgner underveis.

Igjen, les deg opp på trikomer/krystaller og hasjproduksjon...

https://www.royalqueenseeds.com/blog...-and-hash-n118


https://www.addictioncampuses.com/bl...-vs-marijuana/


Er du så uenig som du fremstår å være så kom gjerne med motbevis, jeg har allerede lagt frem de kildene jeg trenger, så om du velger å tro på de eller ikke får være opp til deg.


Nesten så man kan begynne å lure på om du bare troller, ettersom du ikke kommer med noe som helst fakta selv og ikke gidder/vil forstå grunnleggende informasjon.
Vis hele sitatet...
Nesten alltid* skrev jeg.
Å jeg huska feil mellom 30 og 40% så nå går nesten verden under og alle argumentene mine faller i grus.

Hasj er fortsatt ikke rein cannabis som sagt, må jeg virkelig poste et bilde av en cannabisplanten for at du skal skal ha kilder nok til å forstå det? Det inneholder kanskje det samme som deler av cannabisplanten, men det ER ikke en cannabisplanten slik du har påstått flere ganger nå. Det er ikke noe som heter cannabishasjen.

Raffinert i stede for behandlet, gjør det deg mere fornøyd?

Det forandrer ikke faktum at ingen av kildene sier noe annet enn hva hasj skal være, ikke hva det er.

Og det virker ikke som du forstår argumentene mine da du kun fortsetter å male på hva hasj kan være/skal være kontra hva det ofte er.

Motbeviset blei vel postet mens du satt i fyr og flammer og fant lenker til konsentrasjonen av THC av nylig presset hasj rett fra bonden. Uten å svare noe på posten til Trollanon eller lignende. Det viser at du ikke forstår hva jeg forsøker å fortelle deg.

Bare røyk hasj alt du hæler, det er ikke mitt problem, men her er grunnen til at jeg ikke gidder å kjøpe svarte klumper i tro på at det er noe bedre eller reinere.