View Single Post
Sitat av Jorg Vis innlegg
Altså du kan ikke anta at alle her vet at dop er slang for heroin. Jeg har aldri hørt det før og jeg har hengt på freak i ganske mange år nå. Det er jo definert i ordboka tilogmed som slangutrryk for narkotika og rusmidler. Da må du nesten la tvilen komme tilgode til de som kritiserer deg, fordi de er ikke synske eller allvitende og har bare den informasjonen du gir til de.

Det jeg lurer på da er jo om du har brukt noen annen narkotika i de siste par ukene enn det du har på resept? Ville tro at kontaminering er mer sannsynlig enn at politiet spiker vannet ditt med subutex, som jeg antar er fryktelig lett å kjenne på smaken, samtidig som de bytter ut urinet ditt. Hadde de bare plassert noe drugs i jakken din så kunne jeg vært mer tilbøyelig til å tro på dette, men dette her blir altfor komplisert og roman-aktig for å være reellt. Og det bare for å ta lappen fra deg, ikke særlig mye de får utav det hele.

Og siste personen som spurte om du snakket slik til politiet også, klarer du ikke å se hva de vil frem til med kommentaren sin? Det er ingen ting med brukeren som får meg til å tenke de vil booste egoet sitt, heller en relativt upartisk betraktning av oppførselen din og hvordan den kan ha innvirkning på hvordan du blir behandlet av politiet. Ikke noe mer, ikke noe mindre.
Vis hele sitatet...
Har han ikke allerede beklaget dette på det dypeste, spurt om vi kan la det ligge, og holde oss til temaet og greier og greier og greier, men det greier vi ikke?
Sitat av Kjelldriver
Da må jeg bare beklage nok en gang at jeg ikke gjorde meg forstått, my bad. Kan vi la det ligge?
Vær snill å ikke legg ord i munnen på meg, jeg er veldig kjent med narkotika, noe de fleste her inne vet, jeg poster aldri med anonnick så nicket mitt er å finne over narkotika hele forumet.
Det at folk poster med anon er forståelig, men vanskelig å ta like seriøst som et nick man kjenner igjen.
Jeg har peileng på det meste om man man skal bruke ordet narkotika, men ikke opiater, som tråden faktisk handler om.
De som har peiling på opiater drar kjennskap på ordet dop med en gang. Og de har gjerne også litt mer info om hvordan det opptrer i kroppen, hvor rask skilles det ut? Vil prøvene kunne vise når inntaket skal ha skjedd? Slike ting som jeg kan bruke videre i saken.
Vis hele sitatet...
Dop er helt vanlig slang for opiater, dere lærte noe nytt, da kan dere være fornøyd med det, eller så kan dere grine over det, men hvorfor gidder dere å bruke mere tid på noe som er en ferdig diskutert ikke-sak. Det var ikke et utrykk han fant opp heller, men ingen kan, eller har forsøkt å klandre dere for å ikke forstå det. Da var vel det oppe og avgjort?

Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Flott innlegg, Jorg. Kunne ikke vært mer enig. Tipper ts driver å formulerer noen gøyale personangrep eller finpusser hersketeknikkene sine nå..
Vis hele sitatet...
Apropos hersketeknikker... Hva faen snakker du egentlig om? Kan du komme med eksempler? Jeg ser TS som prøver å få svar og løse en situasjon mens dere heller bruker tiden på å bygge verdens største stråmann ut av deres manglende forståelse for dop-slang. Tragikomisk er ordet.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dop er vel slang for all narkotika. Er såvidt jeg vet ikke begrenset til bare heroin.
Vis hele sitatet...
Dop er slang for all narkotika hovedsaklig for de som er utenfor miljøet.

I narkotikamiljøet er dop og minus slang for opiater, eller som flertallet foretrekker å si "medisinen miiin!"
Sist endret av knert1; 26. juli 2021 kl. 19:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.