View Single Post
Kjelldriver's Avatar
Trådstarter
635
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så da har de mest sannsynlig tatt en vanlig stix test av urinen din da? Den er jo ikke verdt en dritt juridisk sett. De kan ikke ta førerkortet ditt basert på en stix prøve. Viss en urinprøve skal brukes til å ilegge sanksjoner ( som å miste førerkort) skal det være en såkalt sanksjonær urinprøve ( Les om det på nettet)

Men spørsmålet er jo om de har funnet samme resultat i blodet ditt, klarer ikke å finne noe info om det i det du skriver?
Vis hele sitatet...
Dingdingding!
Yes, og da er vi inne på det jeg faktisk lurer på, for jeg har ikke inntatt sub for egen maskin, og hvis det er slik at jeg fikk dette i meg på helsestasjonen så vil det jo kunne vises på blodprøven at det er noe som ikke stemmer utifra blod nivå kontra urin nivå?
Stemmer det du skriver at du ikke finner noe info om blodet for det har jeg ikke fått svar på enda. Men burde få svar i morgen.

Sitat av Hoinnjerpris Vis innlegg
Dop er slang for mye det.
Vis hele sitatet...
Gå ned i brugata, spør om dop.

Sitat av stranger Vis innlegg
Har ikke finlest tråden, men sersom du mener buprenorfin (subutex/suboxone etc) er blitt tilsatt direkte i urin vil man kunne spore dette, da det ikke vil være spor av metabolitter, hovedsakelig NOR-buprenorfin.
Vis hele sitatet...
Thank you!
Nydelig svar.
Jeg misstenker at det enten ble tilsatt i begge deler, vannet jeg drakk først for å sikre verdier i blodet til en eventuell rettssak, og etterpå i urin for å sørge for at jeg ble fotgjenger på stedet.

Eller at jeg var så stresset av hele situasjonen at jeg innbilte meg førstnevnte og at det kun ble tilsatt i sistenevnte.

Blodetprøven burde være ferdig analysert til i morgen og det burde dukke opp en siktelse, eller henleggelse.

Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Dop er vel slang for all narkotika. Er såvidt jeg vet ikke begrenset til bare heroin.
Vis hele sitatet...
Sier samme til deg som fanboien din, dra ned i brugata og si at du trenger dop, hvis du ikke blir tilbudt heroin så skal jeg spandere din neste øl.