View Single Post
Lurer på om noen kan svare en fortvilet freaker som aldri har brukt dop, har faktisk ikke peiling på hvordan opiater opptrer i kroppen. Har googlet litt, men finner ikke noe konkret, kanskje googlinga mi er litt rusten.

Noen som har peil på hvor fort det vil vises i urin og blod?
Ble arrestert mens jeg sto parkert, doped med sub i arresten, deretter ble det tatt blodprøve, urinprøve ble tatt 30min, maks en time senere, denne viste positivt på PUB/subutex.
Førerkort ble inndratt på grunnlag av dette.
Blod ga jeg da det er det de har lov å kreve, urin ble jeg truet til å gi ifra meg.

Skjønner at rettsvesen aldri kommer til å tro meg, har selv noe problemer med å fatte at dette faktisk skjedde.
Har skrevet en lang post om dette om noen er interessert i å lese, står i "hvordan går det?" tråden.

Er det mulig at jeg kan redde meg på forskjellig nivå i blod kontra urin i en eventuell rettssak?
Skal man ikke kunne se utifra prøver om man er på tur opp eller ned?
Hva faen skal jeg gjøre? Jeg er helt rådløs her.
Om det tar litt tid før det er i systemet, så er det vell ikke helt usannsynlig at det ikke vil vises noe i blod, og kun i urin?
Jeg er ikke ute etter ta politiet på dette, de har skremt meg så jævlig at jeg driter i dem, de involverte for ta dette på sin egen samvittighet.
Jeg er ute etter å redde min egen ræv, eller rett til å føre motorvogn. Førerkort og bil hobby er absolutt en av de tingene som har hjulpet meg å holde meg på den smale sti, uten kjørkort er jeg også fakd iforhold til jobbmuligheter, har utdanning jeg ikke får brukt for shit uten lappen, jeg må ikke ha førerkort for å klare meg, men det er jævlig urettferdig at den ble tatt fra meg på denne måten.
Jeg er stuck i limbo