View Single Post
Skjønner at folk med rusproblematikk (tidligere) kan få en konsekvens som gjør at man ikke får "sterke" tabletter, jeg får vell vival da jeg har vært ærlig med lege og leverer prøve om han er i tvil om jeg ruser meg samt at jeg har fått meg jobb osv.
Jeg prøvde voltarol sammen med paracet og sarotex for å sove som skulle hjelpe på smerter uten at det funka.
Da jeg fikk paralgin på sykehuset brukte jeg 3-4stk av de 20 stk jeg fikk og etter det hadde jeg ikke vondt i ryggen på lenge før jeg ble lurt med på cageball av en kollega.
Legen min setter meg lett på Anti dep, og da blir jeg veldig uforutsigbar/amper og stressa. De gangene jeg har fått vival 5mg har jeg brukt dette i ca 2-3 dager så har jeg kommet tilbake til normalen.
Men har full forståelse for at det sitter litt langt inne for en lege å skrive ut vanedannende/musbrukerpotensielle medisiner til en med en uheldig bakgrunn, men alle fortjener en sjanse. Men er ikke vival å regne som mere vanedannende enn paralgin forte? Jeg har kun misbrukt benzo og ikke opioder allikavell skriver han ut benzo og ikke opioder, selv om jeg har så vondt at jeg bruker krykker å ikke for sove.
Stort pluss at du engasjerer deg som lege, flere skulle gjort det samme
Sist endret av NokErNok; 23. september 2020 kl. 12:27.