View Single Post
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Det ironiske er at man ikke drar mer damer hvis man er skikkelig ripped enn hvis man har en rimelig normal kropp. Den eneste forskjellen er at andre gutter gir deg komplimenter på at du er ripped og gjerne spør hvordan du fikk det til.
Vis hele sitatet...
Da jeg vet ikke hvilket miljø du har holdt deg til . Selvfølgelig vil en med social skills trumfe en incel som har en bra kropp.

Sitat av Gymshark200 Vis innlegg
Sliter ikke på damefronten altså, har aldri gjort det med en normal kropp. Handler bare om at jeg alltid har tja, sett opp til de som har den type kropper da. Det er vel relativt vanlig i dagens samfunn vil jeg tro
Vis hele sitatet...
Jeg tror det du refererer til heter kroppspress.

Sitat av OnkelJubalon Vis innlegg
De fleste trenger ikke en AI - Aromatase Inhibitor (som feks arimidex) på 500 mg test ew, da det er en lav/moderat dose, men det er ikke noe i veien for å kjøre det, vil da anbefale fra uke 6-7 og utover til du er ferdig med testoen. Men Har du merket noen østrogen sides? Vil anbefale Nolvadex som pct, da starter du med nolva 14 dager etter siste stikk med testo, evt clomid om du ikke får tak i nolva. Jeg ville heller kjørt dbolen som kickstart neste gang du skal kjøre enanthate, det er veldig uvanlig å starte med dbol midt i en test e kur. Ja hcg er også veldig lurt å kjøre på pct, bra du tar pct seriøst! For det er viktig!
Vis hele sitatet...
Det er sikkert mange nybegynnere som forventer at man skal ha en lineær progresjon gjennom hele kuren. Man kan ha en lineær progresjon, men da må man også øke dosene, proporsjonalt med kurens lengde. Jeg ser heller ikke problemet om TS ønsker å bruke dbol som en pwo, feks 20mg på treningsdager.

Clomid er ikke anbefalt som PCT. Alle som selger testosteron, burde også ha nolvadex tilgjenglig, ellers ville jeg aldri kjøpt noe av den selgeren.
Sist endret av Superspurv; 5. september 2019 kl. 13:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.