View Single Post
Sitat av Saint123 Vis innlegg
Okey. Jeg har at the moment sett etter måter og kjøpe bitcoins ved hjelp av visa spendon gavekort på i nærmere tre timer. Jeg har prøvd alle sidene som folk har listet i bitcoin tråden vi har her på freakforum fra før av så vennligst ikke pek meg i den rettningen igjen. Eller har jeg kanskje oversett en side eller noe?

Jeg forsto det sånn at grunnen til at folk ikke selger bitcoins eller for den saks skyld hjemmesider. Er på grunn av at man med visa kan bruke "I lost my card metoden" og få pengene igjen av visa.
(dette tror jeg dog ikke gjelder med gavekort)

Jeg spør nå her etter hjelp, for jeg har virkelig prøvd og søke etter sider selv og ikke funnet noe enda.

Fant en side som kanskje kunne funket, men neida. Uansett siden var switchpoker.com (der kunne man sette inn penger på accounten via visa etc etc, også returnere dem igjen til bitcoin adressen sin. Men alt håpet forsvant da transaksjonen min ikke gikk gjennom til selve accounten jeg har der... merkelig nok fungerer det tydeligvis ikke alikevel).

Dialcoin er ikke på tale ettersom det går på telefonregning, og ja det er uansett ripoff.

Noen som kunne hjulpet meg??? (Kjenner jeg er frustrert nå)

Ps. Den som bidrar til at jeg får mine bitcoins får en 100 - lapp ekstra til jul.
Vis hele sitatet...

Ebay? Da kan du betale med Spendon..