View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Det er gigantisk forskjell på å kjøre bil fullstendig drita og lettere berusa.

Uansett, jeg både bor i nå og har vært i endel land hvor sikkerhetsituasjonen gjør at det ikke er trygt å ferdes på gatene når det har blitt mørkt. Drar man på fylla da, så ender man opp med å måtte fyllekjøre hjem. Dette er en av de "hemmelige" ting som alle som har tjenestegjort eller arbeidet i interessante land vet, men ikke deler med folk hjemme fordi det blir så jævli mye fordømmelse og stress.

Min observasjon er at de som er rimelig skikkelige og ansvarfulle mennesker kjører rimelig pent selv når de er fullstendig fandens grisefulle.. dette er menneskene som aldri noensinne ville kjørt på fylla hjemme.. og de som er lettere idioter kjører helt jævli. Tror dermed dere Norge i får et litt for forvridd syn på fyllekjøring, fordi det nettopp bare er ansvarløse idioter som fyllekjører i Norge.. og de kjører jævli nesten uansett.


(å fyllekjøre motorsykkel er forresten skikkelig scary og ganske gøy.. men ikke spesielt tilrådelig)
Vis hele sitatet...

At du klarte å høste KP for dette er helt bak mål. Det er ikke Norge som har et forvridd syn på fyllekjøring, det er du som er en komplett idiot. Måten du rettferdiggjør dette på ved å blande inn både INTOPS og annet viser bare hvor lite dømmekraft du egentlig har. Du har sikkert andre kvaliteter som menneske, men de velger jeg å gi en lang faen i, når du setter deg selv forran andre. Og uansett hvordan du vrir og vender på det så finnes det ingen måte å rettferdiggjøre det på.


Kjøring i ruset tilstand er hva det er. Hverken mer eller mindre. Veiene er ikke bare lagd for deg, og du har et ansvar på dine skuldre når du først kjører.

On topic:

Det er helvetes pes med sperrefrist, men så er det tross alt en konsekvens av en tidligere lite gjennomtenkt handling. Skal dog ikke komme med noen moral preken annet enn å gjøre som mange andre har gjort før meg; nemlig å advare mot å kjøre under sperrefristen. Hvorfor har allerede andre forumfolk advart mot.