Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av mexico Vis innlegg
Heisann!

Har nå endelig kommet igang med mitt lille prosjekt. Mine to spirer er godt over 10 cm etter noen dager i solveggen. Men siden lyset begynner å bli dårlig nå fremover, bestilte jeg en pære til 700 spenn. Og her er problemet mitt. Jeg aner ikke hvor jeg skal få tak i utstyr til å få den pæra til å lyse, for pæra var ganske mye større enn jeg trodde. Er det bare noen enkle støpsler jeg kan få overalt? Og hva trenger jeg for å få den til å lyse? Vil helst ha det så billig som mulig.

http://i53.tinypic.com/2mr9zsp.jpg

http://i56.tinypic.com/zm03z7.jpg



Dette står på boksen:

250W 220V ~ 240V
50~60Hv 6400K

Setter stor pris på alt av hjelp!
Vis hele sitatet...
Støpsel får du på Chlas Ohlson eller lignende, og det er det eneste du trenger for å få lys. Koster vel sikkert et sted mellom 70 og 150,- kan jeg tenke meg.

Sitat av XStonerX Vis innlegg
Jo det går ihvertfall oppover, men enda er det et spørsmål som melder seg, er dette en hunnplante mon tro?

Hvis jeg burde ta bilder av noe annet en annen plass på planten som kan hjelpe dere med å avgjøre kjønn så må dere si fra, så ordner jeg det. Takk!
Vis hele sitatet...
Gratulerer, du er en stolt far til en flott jente
Det andre bildet var perfekt til avgjøpring av kjønn.

Sitat av Fugl Vis innlegg
God morgen freaks!

Jeg har nå vurderert kraftig å begynne å dyrke et par planter til høsten. Planen er i så fal å dyrke i ett skap i hybelen min.
Spørsmålet mitt er om det er gjennomførbart i forhold til lukt og naboer. Jeg har hørt at det lukter no helt jævlig, serlig rett før det skal høstes, men at det er mulig å bruke et kull filter. Stemmer dette? Virker planen min litt vell ambesiøs?
Kan noen eventuelt, guide meg til andre poster/tråder rundt samme tema?
Vis hele sitatet...
En skapgrow i hybel er fullstendig gjennomførbart, selv om du bor tett på naboer så dette er ikke veldig ambisiøst.
Og kullfilter, som du nevner, er en fin luktskjuler til dette. Anbefales om du er redd for naboer og skal gro strains som kanskje har en litt sterk aroma.