View Single Post
Sitat av 5FDP Vis innlegg

Av 843 er kun 35 stk (3 %) av dødsfall der ingen av disse fem store dødsårsakene er rapportert samtidig med covid-19-sykdom på dødsmeldingen. Dette betyr ikke nødvendigvis at avdøde da ikke hadde noen av disse sykdommene, men legen har i så fall vurdert at de ikke har bidratt til dødsfallet

Gjennomsnittsalderen for alle covid-19-assosierte dødsfall var 78 år for menn og 82 år for kvinner, samlet for begge kjønn 80 år.

https://www.fhi.no/hn/helseregistre-...steret-i-2021/

Så for meg så ser det nå ut som at det ikke er så farlig for oss som er friske og raske.
Vis hele sitatet...
Har lest hele tråden fordi jeg blir fascinert over hvor tunellsyn det er mulig å få av å bli påvirket av konspirasjon.

Kunne sykdoms- og dødstallene vært høyere hvis folk ikke hadde vaksinert seg, tror du? Hvis du tar i betraktning av at det ikke hadde vært mulig å få helsehjelp på grunn av overbelastet sykehus og helsevesen? Hva med alle andre alvorlige syke pasienter (de som ikke var infisert med covid) som ville dødd i sykehuskøa?

Og dette er kun den helsemessige siden av det hele. I tillegg har vi det økonomiske og samfunnsmessige som mange fikk en liten smakebit av. Dette gidder jeg ikke gå nærmere inn på, for det har neppe noen hensikt og forsåvidt ikke relevant til quoten.
Sist endret av nj6RVVcU$gEV$; 11. august 2022 kl. 00:17.