Tråd: Skyte heroin
View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Det er faktisk noe av det dummeste jeg har lest på lenge.

Skal det være helt tabu å argumentere saklig rundt heroin fordi du og andre har bestemt dere for at dette er det ene narkotiske stoffet som er utelukkende negativt?

Synes det er merkelig at alle som har "slukt propagandaen" og har et urokkelig standpunkt mot cannabis er uopplyste idioter her på bruket, mens de som tar til orde for at kanskje det går an å kose seg med litt hero fortsatt skal bli kollektivt nedstemt uten noen form for saklighet.

Av alle rusmidler jeg har vært borti er heroin det eneste som jeg ALDRI har hatt noen negative erfaringer med. Jeg har aldri følt noe sug, aldri følt jeg har missbrukt det, og aldri opplevd en eneste bivirkning utover kvalme (som uansett drukner i euforien).

Jeg sier ikke at heroin er bare bra, og jeg anbefaler ingen å prøve det uten de rette forutsetningene, men å komme å si at det ikke går an å argumentere i en retning blir bare idiotisk.
Vis hele sitatet...
Går fint ann å kose seg litt med hero? Vel det er vell en 3-4000 mennesker her i Oslo det ikke gikk så fint med.