View Single Post
Jeg har hatt lyst til å prøve syre i over et år nå. Bare tanken på det får meg til å dirre. Jeg føler meg veldig klar!!

Jeg er 30 år. Har testet endel Amfetamin, kokain og ecstasy. Sistnevnte er best. "Jeg bruker ecstasy ca 4 ganger i året"

Jeg er en meget glad, lykkelig og fornøyd person, men jeg har en liten ting jeg sliter med. Jeg har sosial "angst". Mitt liv handler stort sett om hva andre tenker, syns og mener om meg. Jeg er av den person som må drikke en halvflaske brennevin før jeg drar på vorspiel for å slappe av. Jeg vet at jeg er en godt likt person hos stort sett alle og at jeg sprer mye godt humør, men allikevel sliter jeg. Jeg vet at jeg ikke trenger det for at jeg har MEGET gode venner.

Legen min gir meg noe for angst og det er EFEXOR. Dette virker ikke noe særlig.

Alt jeg har lest om syre til nå, har nesten overbevisst meg til å prøve. ikke for å få "halliser" ol. men for å få se det indre i meg, og kanskje forandre min tankegang. Det skrives jo så masse om at jeg kan forandre meg og tenke annerledes etter en tripp (jeg kan kanskje fokusere på de mere positive ting i livet mitt) pga et mer åpent sinn.

Som sagt. Jeg er ikke en negativ person og jeg har gode venner jeg kan gjøre trippen sammen med.

Synes dere at jeg skal prøve??? Kan dette forandre livet mitt til det positive??

På forhånd takk..