View Single Post
Heisann.

Testet ut muskat-te'en for noen uker tilbake, men har aldri somlet meg til og skrive en rapport om det før nå. Here we go.

Hvem: Meg, K og T.
Hvor: I huset til K og T
Hva: Muskat-te og røyk.

Jeg hadde lest litt rundt og sett at folk har pratet om muskat-te og rusen det gir. Som mange andre var dette meget interessant, og måtte testes.

Vi stakk på¨butikken, plukket med oss det vi fant av muskat. Muskat pulver, muskat nøtt osv. Tok deretter en kjele, fyllte den med ca 5-6 dl med vann og ventet på at det skulle koke opp.

Mens vi ventet tok jeg og knuste muskat-nøtten til mindre biter/pulver. hadde lest at mendgen muskat kunne variere kraftig fra person til person pga kroppsbygning og toleranse. Vi var alle 3 ganske like i kropp og høyde så vi tenkte ikke så mye over dette. En pose med muskat pulver er på 10g, vi blandet oppi 2 poser, og 2 muskat nøtter oppi vannet. Lot dette koke i 10-15 minutter før vi silte ut de største bitene og tok det i kopper. NÅ SKULLE DET DRIKKES. Vi hadde vel ca blandet oppi nærmere 25-30g, dele det på 3 burde gå greit.

Vi fikk i oss ca 3 kopper hver på ca 10-15 minutter. Smaken var ikke akkurat behagelig og smake på, prøvde og svelge det rett ned uten for mye smaking.
Smaken var ganske barsk, lukten var ikke sååå ille, men fortsatt ikke noe jeg kommer til og gjenta med det første.

Vi ventekommer til og gjenta med det første.

Noen form for virking kom ikke før kanskje 45-1 time senere, før K begynte nevne noen form for virkning. Han sa han fikk en svak hasj rus på en måte, men ikke noe mer. Personlig merket jeg ikke så stort, bare en liten svimmelhet og liten gladstemning. T sa han ikke merket noe som kan nevnes, eller kalles virkning, hvertfall ikke med det første. Vi begynte og kjede oss, så vi bestemte oss for og prøve og røyke det. Fant litt tobakk, rizla og muskat pulver. Lagde ganske sterke joints, brukte kanskje 4-5g i hver joint med muskat. Lukten og smaken ble ganske borte nå. Så dette var egentlig ganske behagelig.

Plutselig slo det inn på meg, etter 80-120 minutter etter inntak. Jeg ble så glad. Jeg klarte ikke slutte å smile, jeg så positivt på alt. Har lest at mange får fargestimulant av muskat, men dette merket ikke jeg noe særlig til. Jeg ble bare fryktelig, fryktelig glad. K begynte også få sterkere rus nå. Han lå rett ut på sofaen og sa han var fryktelig svimmel. Som han hadde fått et veldig sterkt nikotinsjokk. T (som er en GOD DEL høyere enn meg og K. Nærmere 2 meter er'n) Merket egentlig ikke noe særlig. Han ble skuffet og gikk opp på rommet sitt.

Jeg og K satt/lå nede i stua en stund. Jeg gliste og han snakket. Men utenom dette fikk jeg ikke noe ut av muskat.

Det er tydelig at kroppsbygning, psyke osv har mye og si når det kommer til muskat-te/røyk. Jeg er litt mindre K og har mindre og bekymre meg for i hverdagen. K har mye og tenke på, bor på hybel, penger osv osv. Så han ble tydelig påvirket av dette. Om muskat egentlig påvirker psyken er jeg usikker på, men det virker ikke usannsynlig, med tanke på rusen han fikk.

Det som var ganske nedtur med dette var uken etter inntak. Jeg har ALDRI hatt en så slitsom uke. Jeg sov usannsynlig mye den uken. Venner og familie ble veldig nysjerrige på hva som fikk meg til og bli så trøtt. Gikk hele tiden trøtt og litt surrete. Nedturen tok vel ca akkurat 6-7 dager, før jeg fikk tilbake døgnrytmen.

Noe som startet ut som en svak hasjrus av te'en utviklet seg til en ganske positiv reise med mye smil og latter for meg, K fikk ikke en direkte negativ tur, men han ble ganske svimmel og helt slått ut. Jeg ser ingen grunn til og ikke gjenta dette, jeg likte rusen jeg fikk, eneste jeg mislikte var jo såklart bivirkningene etter. Uansett, vil si jeg fikk erfare muskat-te på en positiv måte.

Mvh.