View Single Post
Sitat av Settoz Vis innlegg
Russere som forventer at jeg kan russisk er en klassiker...
Snakker med meg på russisk og forsetter etter at jeg har snakket engelsk til de.
Vis hele sitatet...
Du ser vel Russisk ut da!

Sitat av Exxons Vis innlegg
Jobber i klesbutikk å får spørsmålet:
Unnskyld, hvor mange meter vannsøyle tåler denne jakken? (er det vanlig å kunne?)

Kom en gang en kineser som kikket på en bukse, stutret gjentakende "ana stai!" Skjønte overhode ikke hva han mente, han mumlet og snakket lavt uten å se på meg i det hele tatt. Han gjentok ordene "ana stai" "good pice". Fant ut at han mente "another style with good price"

Har også hatt Aksel Hennie innom, skulle ha et svart slips. Skvatt litt med det første kan du si ^^

Har også kunder som spør hvilken kvalitet varen er (det her er Calvin Klein), det vet jeg og gir dem et godt svar, så sier dem at jeg lyver, fordi det står: Made in Taiwan osv. på varen. Noen har tydeligvis fått for seg at alle asiatiske varer er dritt. Vi har mange hyggelige kunder men også nok av bedreviterne som spørr deg, kun for å sjekke om vi vet det.
Vis hele sitatet...
Vannsøyle er målingsenhet man har på hvor vanntett jakkene er. Det bør du sjekke opp i så blir kundene dine ekstra fornøyd