View Single Post
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Ved PS4 har jeg i det minste valg og frihet fortsatt.
PS Network er gratis. Jeg kan laste ned spill eller jeg kan kjøpe disk. De kan jeg låne til venner uten at det koster noe ekstra.
Jeg trenger ikke laste ned spill på PSN via mitt bank/kredittkort. Jeg kan benytte meg av PSN Card som man får kjøpt på diverse spillebutikker og online. Dette er sikrerere dersom en er paranoid.

Meget mulig der er muligheter for å slå av call-funksjoner og webcam om ønskelig. Men dersom jeg er online, er det ingen umuligheter for noen med dataskills å hacke seg inn i nettverket mitt og se hva jeg gjør naken i stua mi!

XBL er en unødvendig utgift jeg ikke ønsker å betale.
Samme som med bil, bompenger er en latterlig ekstrautgift. Eller TV-lisensen etter du har kjøpt TV. Burde vært ført opp potensiell totalpris for så så mange år framover ved kjøp av denne maskinen.
Vis hele sitatet...
Jeg har litt dårlig tid, så jeg tar dette fort.

Det andre punktet ditt viser at du ikke har lest kilden min. De 2 neste baserer seg på at du er paranoid, noe en veldig liten del av befolkningen er. Så vidt jeg har fått med meg så koster Xbox mindre en PS også, og XBL er ikke veldig dyrt. (2-300 kr året?). Det er uansett såpass bra og stabilt at jeg ikke har noe problemer med å betale det.