View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei det er ikke normalt. Kommer sannsynligvis av andre ting, for eksempel utmattelse, stress eller som bieffekt av nedtur fra rusmiddelbruk eller lignende.

Dosen skal fungere bra om du ikke har noen toleranse for stoffet men det er enkelte ganger selv 100 ikke fungerer på meg (har toleranse og må ta 75-100 daglig etter å ha gått på 25 noen måneder) og fellesnevneren for de gangene er at jeg tar medisinen samtidig eller etter jeg har spist. Den bruker da mange timer å fordøye og fungere merker jeg. Det beste er å ta den to-tre timer etter du har spist kveldsmat og ikke sitte på mobilen etter inntak. Kan skje at jeg blir tung og hypnotisert i hodet av medisinen men mobilskjermen holder meg våken. Er viktig å legge seg så fort man føler seg døsig og trøtt så man får lagt seg mens effekten pågår.
Vis hele sitatet...
Ingen rusmiddelbruk inne i bildet. Brukte medisinen over ca. 4-5 dager og opplevde kanskje et par ganger at det var lettere å sovne, men fikk fortsatt like dårlig søvnkvalitet som før. De siste to dagene merka jeg ingen effekt. Så på dag fire kom knekken, og jeg var plutselig så langt nede at jeg de neste to dagene var klar til å gi opp... Det kom unormalt brått, og jeg kan ikke se noe annet utenom normalen i det tidsrommet, så jeg ble rimelig redd for å ta mer av de.