View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg jobber i BUP og de kidsa er drøyere nå enn for 10 år siden. Hvertfall som jeg observerer fra min boble
Vis hele sitatet...
Jeg har observert noe av det samme fra boblen jeg sitter i på bussen. Omtrent annenhver gang jeg tar bussen kommer det små gjenger med skimaske på som enten snakker om diverse kriminalitet og galskap slik at hele bussen hører det, eller faktisk bedriver kriminalitet på bussen.
At de snakker om kriminalitet i seg selv betyr vell ikke så mye mer enn at confirmation biasen min får drivstoff, men du merker godt forskjellen når du bor i en mindre by. Ligger joint-sneiper over alt, og antallet alarmerende avisartikler og episoder øker.

Og nei, jeg har ingen kilder som underbygger min egen oppfatning av situasjonen her på ‘bygda’. Det er en sammenligning jeg selv baserer på blant annet årevis med kollektiv transport over de samme rutene og tidligere deltagelse i ‘miljøet’ :P

Sitat av KrølleBølleBrur Vis innlegg
Min også? Følte det var på sin plass å påpeke at adferden til vedkommende var bedriten, og at jeg skøt tilbake med noe verdt for han å reflektere over.
Vis hele sitatet...

Det som hadde vært på sin plass er om du heller kontaktet @NoillStress på PM, da gjør du ditt for å holde trådene like ryddige som de var sist gang gresset ble lugget.

Jeg syntes forresten ikke den posten din som ble slettet tilførte noe særlig. Du etterspør en kilde jeg ikke kunne vise nærmere til enn jeg allerede hadde gjort siden jeg ikke hadde mulighet til å sjekke nøyaktig tidspunkt i den aktuelle episoden av Debatten.
Jeg forstår at det blir litt som å referere til en hel bok når man egentlig snakker om én setning i boka, men noen ganger så får man ikke gjort stort mer enn det.