View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Heisann Freaks!

Har gått på Subutex/Suboxone i noen år. Har da kun kjøpt på gaten frem til tidligere i år da jeg startet i LAR. Den første tiden ble ganske turbulent da jeg stadig hoppet over dager og sjonglerte mellom å ruse meg eller å komme og få Sub. Følte rett og slett at det var alt for lett å sprekke på denne måten.

Så kom dagen jeg fikk starte på den relativt nye depotinjeksjonsvæsken Buvidal (dette er da Buprenorfin på sprøyte som de startet å bruke i Norge tidlig i år/sent i fjor tror jeg). Får nå dette én gang i uken og har ikke sprukket på opiater en eneste gang. Sover mye bedre, føler ikke at formen går opp og ned som en berg-og-dal-bane, og at formen rett og slett er blitt mer stabil. Det tok et par uker for at dette skulle gå seg til (mye mulig dette kommer av halveringstid osv). Startet med 16mg, men følte jeg måtte øke til 24mg og har nå stått på det en god stund og er veldig fornøyd. Føler jeg har fått tilbake livet mitt rett og slett.

Lurer rett og slett på om noen andre her inne er like fornøyd med Buvidal som meg selv? Noen som har noen innspill å komme med ifm. dette - noen nedsider med injeksjon kontra tabletter f.eks? Personlig så vil jeg anbefale de som ønsker å bli rusfrie og som går i LAR å velge dette fremfor tabletter!

Mvh
26 år gammel mannegutt.