View Single Post
Sitat av seven_up Vis innlegg
ZionRoad: tullete argument med at konsert+dødsfall på google gir flere treff enn dødsfall+sopp, den ser du?

Og hvordan konsert og dødsfall kan igjen sies at man mister livet av musikk er latterlig. Det er evt trengsel, slosskamper osv i løpet av en konser som dreper, ikke musikken. gi gjerne eksempler på musikk som dreper mer enn sopp.

hvorfor skal egentlig CheBagga ha en begrunnelse for sitt valg ang å ikke nyte rusmidler? Det får være hans valg på bakgrunn av den han er, om andre velger noe annet så får de for all del gjøre det, på bakgrunn av den de er. Vi må jo kunne velge litt fritt uten å måtte begrunne alt med farlighet, kunnskap/ "uvitenhet" osv, mine valg er i alle fall mine valg, samme hvor jeg tar de fra.
Vis hele sitatet...
Det er på ingen måte tullete. På samme måte som folk interisserer seg for musikk og konsert, interisserer folk seg for psykedelika/rusmidler. Mener du virkelig at det er etanolet alene som dreper tusenvis av folk i trafikken hvert eneste år? Nei det gjør du ikke, det er situasjonen som dreper. Akkurat som interessen for musikk kan drepe deg fordi du kan havne i situasjoner som er livsfarlig. Det kan sammenlignes, da psykedelika ALENE aldri har drept noen på samme måte som musikk. Jeg vil si per i dag, at det er tryggere å spise en mild dose sopp enn å dra på ett svært arrangemang som omhandler musikk osv.

Jeg sier ingen ting om MÅ, men vil han ha en verdig diskusjon bør han spørre seg frem før han lager konklusjoner eller baserer sin mening på en personlig oppfatning.
Sist endret av ZionRoad; 8. desember 2010 kl. 17:29.