View Single Post
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Jeg skjønner ikke argumentet ditt? Hva med de som kjører litt for fort å går på en smell? Det er jo hundretusener av de som elsker fart og ikke kunne dy seg? Jeg tror du er feig. Og det er ikke noe galt i det, men ikke bruk det som ett argument. Og unnskyld meg, men hvor mange har ikke mistet livet sitt fordi de liker musikk? Søk opp dødfall+konsert. For å utdype det, så er jeg skrå sikker på at det er flere som har ødelagt livet sitt pågrunn av musikk enn foreksempel psykidelisk sopp.
Vis hele sitatet...
Herregud da, jeg vil si at det kreves en sterkere personlighet for å ta et standpunkt i livet mot narkotiske stoffer enn å la seg forføre av de! Å kalle noen feig fordi de ikke har lyst til å prøve substanser (dette gjelder forøverig tobakk, alkohol etc) Som har stort skadepotensiale for kropp og sinn, grenser etter min mening sterkt opp mot frekkhet, og et forsøk på å heve din egen livsstil over en person som etter min mening har tatt mye sunnere valg enn feks deg og meg og utallige andre på freakforum!

Selv røyker jeg på fest, drikker tilnærmet hver helg, røyker cannabis to ganger i måneden, er veldig åpen for å prøve psykadeliske stoffer, og inntar enorme mengder kaffi i eksamensperioder! Personlig synes jeg det er en herlig livsstil, men å forsøke å kalle en person feig for å ha tatt sunnere valg i livet enn meg uansett argumentasjon vil jeg kun se på som patetisk!