View Single Post
Sitat av CheGabba Vis innlegg
Jeg skjønner hva dere mener og hvis dere tror jeg er en a4 person, så tar dere helt feil.
Dere har rett i at jeg ikke har prøvd mange rusmidler, men vet om en del som har gått på en skikkelig smell på grunn av det. Derfor synes jeg det blir feil og sammenligne det med feks musikk.
I mine poster kan det hende at jeg høres dømmende ut, men det er ikke det jeg prøvde på.
Dere kommer opp med mange gode argumenter om hvorfor dere velger å bruke dop, men for meg ser det ut til å ødelegge mere enn å hjelpe.
Jeg har ikke et veldig bra argument hvorfor jeg mener at man ikke burde ta dop, bortsett fra som jeg har sagt at vet om flere som har gått på en smell.

Orker ikke å svare på flere av tilbakemeldingene, siden det tydeligvis er mange som er uenig med meg.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner ikke argumentet ditt? Hva med de som kjører litt for fort å går på en smell? Det er jo hundretusener av de som elsker fart og ikke kunne dy seg? Jeg tror du er feig. Og det er ikke noe galt i det, men ikke bruk det som ett argument. Og unnskyld meg, men hvor mange har ikke mistet livet sitt fordi de liker musikk? Søk opp dødfall+konsert. For å utdype det, så er jeg skrå sikker på at det er flere som har ødelagt livet sitt pågrunn av musikk enn foreksempel psykidelisk sopp.