View Single Post
ArbeidsledigProletar
Sitat av pappabetaler Vis innlegg
Jeg dømmer ikke folk for å være feite, les innlegget mitt på nytt. Jeg dømmer morbid overvektige prinsesser som lever i total fornektelse og tror at "beached whale is the new skinny". Ain't gonna happen...

Angående androgyne fuckbois og narkisser så anbefaler jeg deg å gjøre det samme som når jeg ser morbid overvektige; ignorer det. Ikke la det ødelegge dagen din, ikke kommenter det til vennene dine eller lag en scene, og ikke bland deg inn i deres privatliv. Bare se vekk, enkelt og greit. La dem spise burgerne sine i fred.

Du virker forresten fryktelig hårsår.
Vis hele sitatet...
Du skjønner virkelig ikke. Tråden handler om forherligelse av fedme, som ikke eksisterer og du jatter med om beached whales and what not.

Det er ingen som forherliger denne eksistensen, det er ingen som ØNSKER å ha dette handicappet. Om noen så skulle ønske det, hvorfor dømme.

Jeg er hårsår, ikke for overvektige, det kunne vært røykere for den saks skyld, hvem som helst som er greit å "mobbe" i det offentlige rom fordi de ikke har tatt de samme usunne/sunne valg som deg.

Jeg skjønner ikke hvorfor du er nødt til å gå etter meg som hårsår, det er en dårlig vinkling for å forsvare at du har kjipe holdninger som er lett angripbare og kan oppfattes som kjipt for de det gjelder.