View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kvinneguiden tråd på freak, beklager
Jeg henger støtt og stadig meg folk i rus miljøet, Selv drikker jeg bare.
Har nå møtt ei jente og vi kommer veldig godt over ens, Kan vel si vi er super forelska i hverandre, Men hun bruker og er på veg inn i av runsing. Jeg ser selv helt nykter og er i full jobb., Er det bare dumt av meg og drive på med ei slik jente? Hu ruser seg ikke når vi er sammen noen vi har vært snart en uka, da sliter hun med abstinenser men holder ned nede med litt tabletter. For meg virker hun som en veldig smart og oppegående jente som vare har havna litt feil. Er jeg dum og våkner jeg rana med tømt hus en dag?
Vis hele sitatet...
Jeg var en fungerende stoner frem til jeg møtte min eks kjæreste. Solgte alt mulig annet samtidig, og brukte mdma i helgene. Hadde fast jobb og alt. Nå vil jeg ikke legge noe skyld på henne, men jeg mener heller at vi ødela hverandre. Ruset oss 24/7 ettersom jeg hadde ubegrenset tilgang til alt. Hun endte opp på nåla, begge mista jobben og jeg fant hun i seng med en av mine beste venner. Etter det har jeg kommet frem til at når jeg er helt nykter selv, så ska jeg flytte til en annen del av landet og starte på nytt.

Nå kan jeg ikke anbefale noe som helst, ettersom jeg ikke kjenner noen av dere. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg droppet det før det blir noe seriøst. For din egen del. Kan hende jeg tar feil, men det er en vurdering du må ta. Tenk på deg selv først. Jeg trodde jeg kunne redde henne fra amfetamin, noe hun brukte regelmessig når vi ble et par. Gikk greit i 3-4 måneder, men så begynte alt sakte men sikkert å rakne. Lær av mine feil.

Lykke til broder