View Single Post
KasperAG's Avatar
Trådstarter
105
Viktigst av alt i dag: HAPPY BICYCLING DAY!

Til bake til dag 5: Formiddag - kveld. Takk for innspill Mekkelek. Livet mitt er såpass snudd på hodet at det ikke er lett å få meg seg alt som har forandret seg i hverdagen. Det er alle disse tusenvis små tingene. Derfor har jeg ikke tenkt over hvilken effekt mikrodoseringen har hatt på fokus, konsentrasjon og oppgaveløsning. Denne oppmerksomheten min har tidvis vært så dårlig at jeg har vært i en samtale med folk, og selv om de kanskje bare har hatt et resonement på 15 sekunder har jeg umiddelbart etterpå stått der og tenkt: Hva ble sagt, skjønner ingenting. Helt forferdelig. Nå føler jeg meg 100% tilstede, jeg tar essensen i en samtale med en gang og kommer med adekvat respons - i motsetning til "ja", "mmm", "ser den" som jeg stort sett har replisert med uten å få forstått noe av dialogen jeg har vært en del av.

Da jeg på dag 5 skal ha mine tilmålte timer nede i hengekøya finner jeg allerede en nabo hengende. Noe annet enn å snu og gå rett hjem hadde vært utenkelig før. Ikke nå. Jeg går rett på, setter i gang en samtale - og det ender med at vi skravler i en time og jeg føler meg fullstendig tilstede i samtalen og får med meg alt som blir sagt. Det føles overveldende og når jeg kommer hjem i 17-tiden er jeg stuptrøtt, som jeg også har vært de andre dagene. Tror det er fordi jeg er så aktivt, både fysisk og mentalt - men om noen andre har erfaringer fra dette må dere gjerne opplyse meg/oss andre!

Jeg registerer på kvelden at jeg har brutt ut av noen faste mønstre som har vært en manisk fast del av hverdagen i åresvis. Spesielt gjelder dette diverse spill på mobil og pc, der jeg hver dag må inn for å få diverse rewards o.l. Det føles jævla befriende å plutselig gjøre helt andre ting. Jeg potter om en plante og ser Papirhuset med kjæresten. Hun synes forøvrig forandringen hun ser hos meg er så mind-blowing at hun lurer på om hun kan mikrodosere.

Drikker seks øl denne kvelden - jeg har drukket mer etter at jeg startet mikrodoseringsprosjektet. Dette kan det være veldig mange årsaker bak og jeg tviler vel på at LSD skal ha sdå mye med det å gjøre foreløpig. Den viktigste grunnen for min del er at det er sol, jeg elsker livet igjen og vil kose meg, og jeg får absolutt ingen angst og uro lenger dagene etter alkoholinntak. Skal uansett være oppmerksom på dette. Min far var alkoholiker og jeg kan sikkert være i en slags faresone, selv om jeg nå begynner å bli rimelig gammel - og aldri har hatt et misbruker-problem før.

Dag 6: Morgen. Våkner opp og alt er rent og klart fortsatt. Ingen angst etter gårsdagens seks øl. Reflekterer litt over at formen er nøyaktig like fin den dagen jeg dropper en MD og siste dag før dropp. Rydder kjøkken og gjør en del husarbeid etter en digg runde med morgensex. Sex er verken bedre eller dårligere under mikrodosering, om du lurte på det!