View Single Post
Jeg var en gang på et utested midt i byen, det var sommer, nydelig vær, jeg hadde hatt meg 5-6 pils, litt speed og en halv knips... Plutselig merker jeg at syreflaska jeg har i lomma (ja, jeg hadde tilfeldigvis en flaske med 80-90 tripper liquid LSD-25 i lomma) hadde lekket ut litt, det var smålig vått i lomma.. Jeg grafset rundt i lommene og ble våt på hånden, fikk tørket siste rest av flasken på hånden, og i øyeblikket fant jeg ingen bedre løsning enn å slurpe i meg de dråpene jeg kunne ihvertfall.. Det gikk ikke opp for meg at jeg sikkert hadde tatt minst 1000 ug før det var for sent... Jeg fant så vennene mine på utestedet og fortalte om "uhellet", de lo seg skakk forderva og sa at jeg måtte komme meg hjem så fort som mulig, og ja, det hørtes jo fornuftig ut..

Vennene mine ble igjen for å drikke oppe, og jeg gikk i forveien for å komme meg bort asap..
Jeg tror bare jeg kom meg et par kvartaler før ting begynte å bli meget spesielt. Jeg fikk spontane latterutbrudd og bygningene begynte å se rare ut, etterhvert ble alt mønstrete.. Jeg begynte å miste tidsoppfattelsen, ting ble veldig lyst, og til slutt ble alt helt hvitt - før det ble svart.

Det neste jeg husker er at jeg våkner på glattcella meget fortumlet og forvirret. Etter en times tid klarer jeg å ringe på betjenten.

Han kommer ned og forteller meg at jeg var meget full i går, og at jeg hadde blitt funnet overstadig beruset i sentrum. Han slipper meg ut, jeg vedtar bot for offentlige beruselse (alkohol), og de lar meg gå hjem.

Vel hjemme tripper jeg i nja, la oss si et par dager til før jeg sovner helt utmattet.

Betjentene klarte altså ikke på noe tidspunkt se at jeg var påvirket av annet enn alkohol.