View Single Post
Profesjonell snorker
MonsterUnderBed's Avatar
Trådstarter
11
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutte med Rivotril.
Vis hele sitatet...
Tusen hjertelig, takk! Så 10 år med Rivotril. Høres ut som et forbannet helvete, og du burde være stolt som f*** som klarte deg gjennom det.

Grunnen til at jeg ønsker disse historiene er fordi jeg bruker forholdsvis store mengder Valium/Sobril mot depresjon/angst, rett og slett for å føle meg bra. Jeg vil høre ærlige historier som din, for å kutte ut. Høres sikkert dumt ut. Min første innleggelse (av 2) var i 2003, og har følt meg som en lab-rotte siden, med kombinasjoner av forskjellig drit. Alt du kan tenke deg av anti-psykotika, anti-depressiva etc. Eneste som fungerer, og får meg til å føle meg "hel" er benzo, og jeg vet at det er farlig som faen, og vil ikke vare evig.

Edit: En ting som slår meg med din historie, og mangle flere jeg har lest - Det er helt fullstendig vanvittig at legene skriver ut benzo over så lange perioder, uansett situasjonen. Søk på "benzo withdrawal" eller besøk sider som benzobuddies, og det er fult av like historier. Hvis du spør de samme legene om de har hørt om Ashton manual for nedtrapping, så ser de ut som spørsmålstegn. Virker som de får panikk og virker som de mener du skal slutte på dagen. Disse pillene har eksistert i flere ti-år, og blir behandlet av legestanden som om det er noe nytt. Jeg har fått utskrevet Sobril 25mg i over 10 år (men aldri misbrukt de), og har hatt pauser så lange som 2 mnd, så vet at frem til nå så har jeg gått klar av disse tingene. Den stien jeg er på nå leder rett til helvete, selv om det føles som om det er det eneste som virker.
Sist endret av MonsterUnderBed; 23. april 2018 kl. 22:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.