View Single Post
Sitat av Fekillix Vis innlegg
Bruk Prisjakt og legg alt i en liste, da sparer alle mye tid. Takk.

Hva med å beholde maskinvaren du har nå og legge til et R9 295x2? Et beist til 4K gaming.
Når du har gjort det så kan du se om det er skjermkortet eller prosessoren som når 100% belastning når du spiller.

Deretter kan du enten skifte prosessor og hovedkort eller legge til enda et 295x2.
Vis hele sitatet...
Blir en dyr løsning for skjermkort med 4GB Vram, som jeg ikke ville anbefalt. Men over til det jeg egentlig skulle spørre om, blir ikke 2x R9 295x2 quad crossfire? Kan han kjøre det på hovedkortet?

Sitat av Eriksen92 Vis innlegg
Takk igjen for gode svar. Med all den gode hjelpen er jeg allerede kommet veldig langt.
Dette AMD kortet som kommer nu føler jeg at jeg må vente på. Plutselig er jo dette et mye bedre kort for mitt bruk. Ryktene sier 16 Juni?
Link:http://videocardz.com/55734/amd-rade...e-on-june-16th



Når det gjelder ramn. Vil det si at om du hadde 40 k for å bygge en pc så ville du alikevell ikke brukt 32 GB RAMbrikker? Vist nei, vil man ikke få brukt de ytterligere 16GBne? Spør bare siden jeg ikke vet.
Vis hele sitatet...
Hjelper ikke hvor mye penger du har nei. Det har noe å si hvor mye minne som brukes under spilling, og 32GB bruker en ikke til spill.
Sist endret av sweem; 1. juni 2015 kl. 23:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.