View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Litt usikker på om det er riktig å poste dette i rusmiddelforumet, men føler det er litt annerledes å stjele hasj enn andre ting.

Kort background: Jeg og dama eier en leilighet. Vi har en kompis som leier et rom av oss. Vi røyker alle 3. Han har lite penger, vi har greit med penger.


Vi kjøper ofte litt store kvanta, og deler opp i ~2g bomber som vi pakker i glad og har i en stor zipbag som vi slenger i fryseren. Dette for å ha fersk hasj til en hver tid Og når man har 20-30 baller i en pose og bare plukker ut etter behov, har vi ikke full kontroll over hvor mye vi har igjen.

Etter noen episoder der kompisen vår skulle vært tom for hasj, men ser mega-skækk ut så fikk vi mistanke om at han hadde forsynt seg av posen. Så da begynte jeg å veie opp hele posen for hver gang jeg tok ut en klump, og skriv det ned på en liste. Samtidig som vi satt opp kamera på fryseren, da pcen min står så det er mulig.

Og visst faen tror du ikke jævelen går i posen og forsyner seg nå i dag. Når jeg kom hjem fra jobb gikk jeg inn og sjekket motion-detect history, og ser han gå bort til fryseren og stå der og fikle i 1,5 min. BINGO. Jeg veier opp posen, og finner ut at det mangler 1.6 gram.

Har ikke konfrontert han enda, for tenkte å gi han en dag på å eventuelt komme clean. Etter hva jeg tror har han stjålet ca 3-4 gram før vi satt opp kamera, men før kamera var jeg slurvete med å holde styr så er ikke 100% sikker.

Hva burde jeg gjøre?