View Single Post
Sitat av The Great Catsby Vis innlegg
Klassismen din viser!
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tilhører heldigvis ikke de sosiale strata som kan ha faste håndverkere og advokater som kan ringes ved behov.

...For det er vel ikke slik at du tar manglende kjennskap til kutyme i en bransje man selv ikke opererer i som et tegn på klassetilhørighet og rikmannsnykker?

Sitat av The Great Catsby Vis innlegg
Det er helt normalt innenfor håndverksfag og bygge seg opp en kunderelasjon. Da jeg jobbet som elektriker hadde jeg mange kunder som ringte direkte til meg for å bestille meg til jobb, og de hadde gladelig fortsatt å ringe meg om jeg hadde byttet firma.
Vis hele sitatet...
OK, det er interessant. Jeg har i alle år vært så dum at jeg har tatt kontakt med et firma når jeg har hatt oppgaver jeg ikke er comfy med å utføre selv, og da har det vært helt bingo hva slags person det er som har dukket opp. Dersom det er innafor å ta vare på nummeret til en av de få som gjør en skikkelig jobb, og så ta kontakt med denne direkte ved fremtidige hendelser, så skal jeg gjøre det neste gang. Mitt inntrykk var at alle oppdragsbestillinger måtte gå gjennom arbeidsgiveren deres. Takk for tipset!
Sist endret av Myoxocephalus; 23. januar 2021 kl. 20:16.