View Single Post
Går også på trt, gjort det en 5-6 år nå. Aldri missbrukt det, og kommer aldri til å gjøre det heller, bruker vel mindre enn det som er anbefalt også. 1ml - 250mg pr 3 uke, tar 1/3 del i uka pga halveringstid og mest mulig stabile nivåer. Det som er helt hinsides utrolig er at det virker som om jeg er mer oppdatert og kan mer om trt behandling enn professoren i indremedisin som skriver ut til meg. Jeg har måttet jobbe hardt for å få det ned til hver 3 uke. Det får jeg ikke gjort noe med og må bare leve med det. Værst var det når jeg var innlagt til rusbehandling og RUSlegen fikk det for seg at jeg var en boler og hun overprøvde spesialisten min/ professoren som skriver ut testoen til meg, og nektet meg behandling! ble så dårlig at jeg var sengeliggende og skikkelig SKIKKELIG psykisk ute å kjøre, det ødela de 3 første månedene av behandlingen. Leste meg opp på temaet dag og natt og skrev lange brev, fikk RUSlegen til å måtte ombestemme seg og fikk dosene mine, dog pr 6 uke! 1ml- 250mg PER 6 UKE! RUSlegen var sykmeldt siste 3mnd av oppholdet mitt, håper det var pga meg. Hater drittkjærringa, hun likte ikke menn med litt muskler, var ikke så glad i at jeg trente styrke. Jeg er snill som et lam, vil alle mennesker godt og aldri vært voldelig, men muskler.. det er ikke bra. Det jeg kommer gjøre bak ryggen til professoren min nå snart er å starte på lave doser hcg for å prøve få litt aktivitet i ballene igjen, leser det kan hjelpe på penis følsomhet. Dumt jeg må gjøre det bak ryggen til reseptutskriver, i USA går trt - testosteron og hcg hånd i hånd

Jeg var også redd for at professor / reseptutskriver skulle ta meg av trt behandlingen da jeg måtte la RUSlege prate med han på tlf mens jeg var innlagt. Han visste ikke at jeg slet med kokain før jeg ble innlagt, men der glimta han til. Det siste han ville gjort i en sånn setting var å ta meg av behandlingen, det hadde bare gjort vondt værre. Han hjalp meg å snakke fornuft til det ufordragelige kvinnemennesket av en ruslege. Veldig takknemlig for at han stilte opp for meg som han gjorde
Sist endret av Mrsprettball; 21. februar 2019 kl. 09:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.