View Single Post
Sitat av Mentalbox Vis innlegg
@Def
Hva har du selv bevis på?
Har du bevis på at Jens Stoltenberg er et menneske?
Bevis er ufattelig vanskelig å få tak i, men du vet for eksempel at moren din er et menneske, om du hører med sjelen og hjertet ditt, det er det du må gjøre med resten av verdenen og..
Dette er 1 : 10k kilder, jeg bare fant noe nytt akkurat nå som krysset grensen (jeg har lest og sett intervjuer allerede fra projectcamelot tidligere, men ikke disse brevene fra Norge, noe som krysset grensen).
Jeg gidder heller ikke diskutere det her.
I don't give a %€&€%&45 €%&4 645 &€% &€%6 4 about ur sceptism, be a dumb #€%& and doubt every word I have to say, som jeg allerede har sagt: søk selv, jeg orker ikke å søke for dere, jeg har ikke tid eller energi, skeptikere er en ting, jeg er en selv, ignorante skeptikere derimot, skeptikere uten evnen til å føle seg frem, er håpløse og suger energien ut av en.
Finn ut ting selv, men informasjon ER der ute, bare søk nok!!
Det er flust av dokumentarer, om du vil ha bevis på den måten, men de diskuterer helst ting ikke like mye på korrupsjons-planet, her er en film f eks: http://thepiratebay.org/torrent/4729....XViD-DOCUMENT
Det var også en artikkel på UIO om at polene kommer til å forandre seg, noe som mest sansynlig vil få katastrofale følger når det kommer til livet på jorda, men jeg husker ikke link og fant ikke på Google på første søk, det lå på fys avdelingen, altså fys.uio.no
Jeg orker bare ikke å lete akkurat nå, leggetid for meg, men følte for å mekke denne tråden først.
Enjoy
Vis hele sitatet...
Lette etter beviser for et halvt år sida når noen andre starta en anna tråd som omhandlet samme tema, fant ingenting overbevisende.
Det var sikkert tonnevis av beviser for y2k også, det skjedde enda ikke.

Om Jens Stoltenberg er et menneske? Det er måter å bevise det på, hvis han har en puls og involler så er han det. Om han er det eller ikke er ikke viktig, han er samme rase som oss, og om vi er mennesker eller et videospill eller hva du nå tror så er ikke det viktig, hvertfall ikke i denne diskusjonen.