View Single Post
Mentalbox's Avatar
Trådstarter
60
Problemet er at dette ikke er konspirasjons-teorier.
Le gjerne av meg, I don't care, men jeg har hatt en sjette sans lenge, og har lenge visst at de "typiske valgene" er feil, det er sløs av tid, utdannelse, sløs, noe er feil.
Dette er store folk over hele verdenen som kommer ut med, folk blir drept, dette er ikke et kalender-bug i et tusenårskifte.
Bare flame i vei, gjør ikke meg noe, bare ikke propagandiser tråden så hardt at folk blir for skeptiske imot igjen, at de som begynner å våkne opp mister nysjerrigheten pga en av dere.
Bruk Google, kjøp bøker, masser av info over alt, bare ikke tro at du vil få noe ut av masse-mediene.

Merk også at dette som sagt er en Norsk politiker med verifisert identitet, altså dette er en Norsk politiker som kommer ut med dette.
Folk tror aldri på noe før det er for sent, har dere ikke lagt merke til det?
Folk blir alltid ledd av: mange visste om 9/11 men ble ledd av, sjamanisme har vart i titusener av år, og vi ler fortsatt av dem; arrogante amøber, ta dere sammen!

Jeg kan også si det på en annen måte, en frekk måte vil jeg legge til:
kun en idiot, blind mann eller en av dem, vil kalle det som foregår nå for konspirasjonsteorier.

Dette er også predictions gjort av Maya-indianerne, som astrologene ikke engang klarer å hente seg inn i: Mayaene for tusener av år siden var lengre fremme enn det vi er, tror dere vitenskapen vi har nå er noe stort bare fordi du ikke kan lage det selv? Det er bare masse fancy ord og en idé og penger klæsjet sammen, ingenting stort i det hele tatt.
Sist endret av Mentalbox; 28. mars 2009 kl. 07:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.