View Single Post
Sitat av DumDiDum Vis innlegg
Det er da ikke så langt unna sannheten.. vi har generelt veldig sterke motforestillinger mot vold mot kvinner i Norge, så de aller fleste velger side veldig fort når det kommer anklager.. som politiet ettertrykkelig og beviselig gjorde i denne saken.

Har du noen holdepunkter som tilsier at han kommer til å få markant forskjellig behandling senere i denne prossessen? For med to vitner, en politirapport og et døgn på glattcelle mot seg kommer han til å trenge noe å fare med.

Tja, siden du begynte med personangrep (og jeg har fått noen før; begynner å bli lei); nå er det ikke akkurat noen hemmelighet at det finnes institusjoner jeg har større respekt for enn politiet... men mener nå jeg har rimelig godt grunnlag for det (lagde enn lang tråd om det for en stund siden).

.. og det er fair nok å si at jeg har rare meninger, for jeg synes nordmenn flest er veldig konforme og har særdeles like meninger. Jeg har reist mye (et stykke over 80 land nå) så jeg har godt sammenligningsgrunnlag. Dere er mye, mye likere enn alle andre. Rimelig kjedelig egentlig.

Jepp, men de legger i stor grad politiets rapport til grunn når de dømmer; og med politi og 2 vitner mot seg så er dette enkel matematikk.
Vis hele sitatet...
Har du lest politirapporten?

Den kan ikke inneholde annet enn at de ankom stedet, fant en hysterisk gutt og en jente med knukket nese. Alt som skjedde før det kan de ikke uttale seg om.

TS kan ikke gjøre så mye annet enn å skaffe seg advokat og fortelle sannheten. Dersom han er verdens snilleste og mest uskyldige gutt finnes det sikkert karaktervitner han kan bruke, dersom disse damene har gjort alt som er sagt (ink lyve til politiet) må det også finnes personer som kan bekrefte at disse damene generelt er løgnere.
Sist endret av Freakaholic; 15. april 2013 kl. 22:36.