View Single Post
Bra skrevet! Men den munchiesen er litt oppsrkytt, i starten stappet jeg i meg all slags dritt mat, og endte med at jeg ble kvalm og det ødla alt. Mat gjør deg mindre fjern! hvis du røyker på tom mage, blir du fjernere, det samme gjelder også hvis du røyker og ikke spiser noe så er du fjerenere over lengere tid. Nå pleier jeg og spise en bowl med frokostblanding og kanskje en brødskive, eller litt frukt, det er viktig og passe på, eller så kan det ødlegge alt, du vil også gå opp i vekt.

Jeg røyket 3 ganger før jeg ble høy, først røyket jeg med en venn, så senere kjøpte jeg en bitteliten klump med brunt, jeg tror jeg var på deres alder. Den klumpen røyket jeg sent på kvelden i en hjemmelaget bong. jeg fikk litt placebo high de første gangene, men skjønte fort at jeg ikke var fjern da jeg faktisk ble fjern

Jeg vil sammenligne følelsen med og drømme, nå har jeg en super dealer og jeg holder meg til grønn sånn at jeg vet hva jeg får i meg (er som regel ingen tukling med grønt)
når jeg blir skikkelig faded føler jeg meg først litt uvel pga bonghittet (har ikke røyka bong lenge) så kommer det litt snikende, jeg blir glad, og alt blir litt tåkete. Jeg føler at jeg lever i nuet når jeg er fjern, jeg husker ikke bakover, og tenker ikke fremover, jeg bare er glad