View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
............" Du må nesten opplyse om hva du skal ta om jeg skal kunne komme med anbefalinger hva angår dosering og tidspunkt for start av nolvadex.


Ikke hopp for fort i det her. Det er medikamenter som kan ha mange bivirkninger og mange av dem kan forhindres eller reverseres om du har kunnskapene.


Noen ganger må du handle rask.


La oss si nå at du for eksempel skal ta testosteron og du utvikler gyno(bitchtits), men siden du ikke har satt deg inn i aromasin eller arimidex(for de som foretrekker det) eller letrozole, så får du ikke stoppet og reversert utviklingen før det blir for seint.
Vis hele sitatet...
Takk for gode svar!
Det er forøvrig jeg som er TS, så skal fremdeles ta testo c. Men kommer nok til å øke dose til 2x300mg i uken fremover for jevnere verdier samt litt mer pump. Kjører pr nå 1x3-400 i uken og verdiene svinger mye iflg steroide kalkulatoren nevnt tideligere i tråden.

Endte opp på Nolvadex da jeg leste at en del foretrakk det da de også fikk positive bivirkninger av at kroppen produserte mer østrogen.
Neste kur vurderes østrogen blokker om jeg ikke blir fornøyd med nolvadex. Tar gjerne imot tips her også.