View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Dette synes jeg bare blir rart. Vi kan godt diskutere i hvilken grad seksuell intimitet lar seg skille fra følelseslivet, og hvilken betydning det eventuelt har å gjøre det skillet. Vi kan også diskutere hvorvidt det er kundens moralske ansvar å ta den vurderingen, eller om det er greit å ikke bry seg så lenge den prostituerte godtar det. Vi kan diskutere positive og negative effekter av legalisering og regulering. Men å fremstille det som at det ikke er noen som helst forskjell på å sitte i kassen på RIMI og ha sex, at det å føle seg tvunget til å ha sex er det samme som å føle seg tvunget til å ta oppvasken... Det blir bare for dumt. Jeg tror ikke helt på at du mener det. Jeg håper i alle fall ikke det.
Vis hele sitatet...
Du nevnte begrepet tvang, derav min kommentar om at alt arbeid er en form for tvang med mindre en levelig borgerlønn blir innført. Jeg sa aldri at midlene som brukes til denne formen for tvang er de samme. En pistol rettet mot hodet vs trussel om å leve på gata er ikke helt like nei, men ingen av de legger opp til å jobbe av fri vilje.

Jeg hadde sluttet i jobben min på sekundet hvis jeg ikke måtte jobbe mer, og ja, det sier mer om mitt forhold til min nåværende jobb enn noe annet. Men jeg tror neppe jeg er den eneste som føler dette.
Sist endret av andlov5000; 30. september 2019 kl. 16:40.