View Single Post
Jeg glemte jo å skrive at jeg selv fikk kjent litt på «rusen» av disse pillene de 3 siste dagene. Jeg begynte på antidepressiva NDRI som kan kombineres med Aduvanz. Jeg sluttet å ta Aduvanz for 2 uker siden da den ikke funket lenger og jeg følte at kroppen burdte få venne seg til antidep i fred. Ble for mye piller følte jeg. Fikk en helvetes uke da jeg startet og driver fremdeles å starter. For 3 dager siden tok jeg Aduvanz 50mg og plutselig får jeg bare masse energi. Ikke speeda, men fikk en følelse som aldri er tilstede ellers. Denne ekstreme trangen til å gjøre noe. Dag 2 gjorde jeg det samme og i dag/går tok jeg 30 som er min forrige dose. Som jeg har igjen da legen skrev ut 50 mens jeg fremdeles brukte 30. Virket noe mer behagelig. Merket økt konsentrasjon da og men ikke like intenst. Kjenner på en måte en slags kokt følelse i kroppen på denne medisinen særlig når toleransen har gått ned. Og matlysten forsvinner som bare det, noe jeg tror kan være grunnen til at jeg ble sint igjen. Ja.. da jeg sluttet med Aduvanzen fikk jeg matlysten tilbake, humøret mer stabilt (etter at medisinen beg å virke). Men da jeg tok ble jeg altså irritabel mot kvelden igjen, når virkningen er på vei ut. + at dagene bare forsvinner. Dette skjer KUN på Aduvanz. Det jeg stnes er så synd er at jeg mister matlysten og må ta meg sammen for å spise og gi kroppen det den trenger selv om jeg ikke føler det. Og at humøret blir dårlig på ettermiddag. Kanskje det har å gjøre med for lite mat da men... jeg er også redd for å bruke opp lykken i hjernen. Beklager kanskje forstyrrende innlegg men nå ser du at vi er flere som har problemer